نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه نوروز 95 استانبول احساس رضایت می کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

شهربازی بزرگ آنکارا

شهر بازی بزرگ آنکارا یک جاذبه گردشگری در شهر آنکار و هم در ترکیه به حساب می آید که مساحت آن 1200000 که در 100000متر مربع آن را اسباب بازیهای مختلف می باشد . این پارک دارای 1217وسایل اسباب بازی می باشد. قابل توجه گردشگران تورتور ترکیه 94 که در فصل های بارانی و برفی سال نیز می توان از این شهربازی  استفاده کرد زیرا بعضی از اسباب بازی ها در زیر چادر های بزرگ قرار گرفته اند . گردشگران تور ترکیه آذر 94 می توانند از وسایل هیجان انگیز مثل ترن هوایی که به طول 870 متر و ارتفاع  35 استفاده کنند و نهایت لذت راببرند و یا از چرخ فلک که جز بزرگترین چرخ فلک های دنیاست . همچنین در پارک مجسمه های زیبا و بسیار بزرگ دیده می شود که نظر مسافران تور ترکیه ویژه تعطیلات پاییز 94را به خود جلب می کند . 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: شهربازی بزرگ آنکارا,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول که هتلی 5 ستاره در منطقه تکسیم شهر استانبول می باشد. این هتل دارای معماری خاص و مدرن است این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است دارای امکانات رفاهی جدید می باشد و دارای 245 اتاق با منظره ای زیبا از شهر می باشد که چشم هر مسافر تور ترکیه آذر 94 را مجذب خود می کند همچنین قابل ذکر است که برای افراد معلول نیز امکاناتی را در نظر گرفته اند. از جمله امکانات هتل الیت ورد استانبول می توان به حمام سامیکی سنتی ، استخر ، کافه که میهمانان تور ترکیه پاییز 94می توانند در آن به تماشای عکس های زیبا از مناظر شهر بنشینند اشاره کرد . اتاق های این هتل طراحی دکور فوق العاده ای دارند با تمام تجهیزات روز هتلداری و همچنین این هتل دارای 6 رستوران است که می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در آن تجربه کرد. برای گردشگرانتور ترکیه 94 که قصد خرید دارند بدانند که منطقه خرید استانبول نزدیک به هتل الیت ورد استانبول  است و همچنین می توانند به راحتی از کاخ توپکاپی استانبول و مسجد کبود و بازار بزرگ دیدن کنند.

 

هتل تامارا استانبول

هتل تامارا استانبول هتلی 3 ستاره واقع در منطقه تکسیم استانبول می باشد که تا مرکز شهر فاصله کمی دارد که به جاذبه های دیدنی مثل میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری در تکسیم و مرکز هنری آکبانک نزدیک می باشد . این هتل دارای 20 اتاق می باشد که دارای به روزترین و زیباترین دکوراسیون برای میهمانان تور ترکیه استانبول می باشند که اقامتی به یادماندنی در هتل تامارا استانبول  را برای مسافران تور ترکیه آذر 94 فراهم می کند . از امکانات این هتل می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته که کارکنان به میهمانان خود ارائه می کنند ، کافی شاپ ، گاو صندق ، تهویه و . . . اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های استانبول,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پابلیک استانبول ترکیه :

هتل پابلیک استانبول یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شده است. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته است که یکی از خیابان های معروف استانبول ترکیه محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور ترکیه محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.تور ترکیه پاییز 94

 

از امکانات هتل پابلیک استانبول ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.تور ترکیه پاییز 94

 

 


هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیباتور ترکیه پاییز 94و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل 4 ستاره مارمارای ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل مارمارای استانبول

هتل 4 ستاره مارمارای تور ترکیه استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول که منطقه ای توریستی و تاریخی است , قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار بزرگ , مسجد اباصوفیه , قصر و موزه توپ کاپی اشاره کرد که فقط چند دقیقه با آنها فاصله دارد. از امکانت هتل مارمارای تور ترکیه استانبول نیز می توان به حمام ترکی سنتی , سونا و مجموعه ای از ماساز درمانی , جکوزی و... اشاره کرد. یکی از زیبایی های این هتل نمای خلیج است که منظره بی نظیری را در مقابل چشمان شما در تور ترکیه ایجاد می کند.


 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران تور ترکیه با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های تور ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره در تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس تور ترکیه آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است که بدانید شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیا در تور ترکیه دارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی آن میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس تور ترکیه آنتالیا در نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل شما در تور ترکیه به راحتی می توانید از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله تور ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور تر کیه را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی ویژه میهمانان تور ترکیه و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا در تور ترکیه لذت ببرند.


 

هتل فانتازیا کوش آداسی

 تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

هتل فانتازیا در تور ترکیه از هتل های ساحلی کوش آداسی است که سال 1989 افتتاح شده است اما در سال 2006 مجددا بازسازی شد که هزینه ای معادل 6 میلیارد دلار را در بر داشته است. شاید برای مسافران تور ترکیه جالب باشد که بدانند این هتل در نزدیکی شهر قدیمی افسوس , خانه مریم مقدس , دیدما , میلتوس قرار گرفته است. از اماکانات این هتل می توان به اینترت وایرلس در تمام اتاق ها , استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی ویژه میهمانان تور ترکیه, سالن ماساژ , سالن بدنسازی , رستوران های بین المللی با سرو غذاهای ترکی , ایتالیایی و خاورمیانه ای و... اشاره کرد. علاوه بر این در این هتل دو زمین تنیس نیز برای مسافران عزیز تور ترکیه که علاقه مند به تنیس هستند نیز وجود دارد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بهترین زمان خرید در ترکیه

 

مسافران عزیز تور ترکیه عید فطر 94 اگر به قصد خرید به این کشور سفر می کنید بهتر است که به یکی از دو شهر استانبول یا وان سفر کنید. اما برای خرید در ترکیه باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

1. برای اینکه هنگام برگشت در گمرک به مشکل بر نخورید حتما مقدار سقف خرید هر مسافر را در نظر بگیرید چون امکان دارد که در گمرگ بخواهند مهر استفاده از معافیت سالانه را روی پاسپورت چند نفر بزنند. در این مواقع بهتر است از پاسپورت کسانی استفاده کنید که مطمئن هستید در مدت این یک سال جاری مجددا قصد ندارند که مسافرت بروند.

2. مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 در نظر داشته باشید که تمام پول خود را به لیر تبدیل نکنید و این کار را در چند مرحله انجام دهید. یعنی فقط با لیر وارد ترکیه نشوید و نگران تبدیل پول خود نباشد در بسیاری از شهرهای ترکیه به تعداد فراوان صرافی وجود دارد و با خیال راحت می توانید دوباره پولتان را به لیر تبدیل کنید.

3.اگر می خواهید که از تخفیف های ویژه فروشگاه ها برخوردار شوید بهتر است که در مناسبت هایی مانند سال نو یا روز مادر و یا سایر مناسبت ها به این کشور بروید و از تخفیف های فوق العاده فروشگاه ها بهره مند شوید. تخفبف به زبان ترکی Indirim می باشد که روی شیشه مغازه ها می توانید مشاهده کنید و با خیال راحت وارد غازه شوید و از تخفیف های ویژه و واقی آن بهره مند شوید. از آنجا که بسیاری ازایرانیان برای خرید به ترکیه می روند فروشنده ها با ایرانیان زیاد سر و کار دارند به جای تخفیف از واژه تحفیف استفاده می کنند چون نمی توانند (خ) را تلفظ کنند.

4. مسافران عزیز تور ترکیه عید فطر 94 اگر به دنبال برند های معروف ترکیه هستید و می خواهید لباس های مارک بخرید می توانید به شهر وان بروید. فروشگاه بسیاری از مارک های معروف ترکیه مانند Mavi , Defecto و.... را می توانید در شهر وان پیدا کنید. همانطور که می دانید لباس های مارک در تمام دنیا بسیار گران هستند اما در ترکیه آن ها را می توانید با قیمت باور نکردنی بخرید و لذت ببرید.

5.مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 در نظر داشته باشید که هنگامی که خرید می کنید آن ها را از نایلون هایشان بیرون آورید و داخل یک چمدان یا ساک قرار دهید. چون با توجه به این که هنگام خرید هر فروشگاه جنس خود را در نایلون تبلیغاتی فروشگاه خود قرار میدهد هنگام برگشت در گمرک میزبان بار شما زیاد به چشم می آید و باعث می شود که ارزیاب حساس شود. پس بهتر است ان ها را از نایلون خارج کنید و داخل چمدان قرار دهید.


6.برای خید تنقلات و خوراکی بهتر است که به فروشگاه میگروس و کارفورسا بروید و هرآنچه را که باب میلتان است را خریداری نمایید. گاهی اوقات در این فروشگاه ها هنگام خارج شدن به خریدار یک کارت اعتباری به عنوان جایزه میدهند که مبلغ معینی در آن وجود دارد و به شما مسافران عزیز تور ترکیه اجازه میدهد که به همان مبلغ مجددا از آن فروشگاه خرید کنید. لازم به ذکر است که مبلغی که در کارت ها وجود دارد متفاوت بوده و یک مقدار ثابت نیست.

 

7. از دیگر زمان های مناسب برای خرید در ترکیه که یک کشور مسلمان است عید قربان و عید فطر است. در این اعیاد فروشگاه ها حراج های فوق العاده ای را بر پا می کنند برعکس کشور خودمان ایران که در تمامی اعیاد کلیه اجناس گران می شود.

 

8. مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94  اگر می خواهید برای خرید به استانبول بروید علاوه بر زمان هایی که ذکر شد یک فستیوال تابستانی هر سال برگزار می شود که می تواند بهترین زمان برای خرید باشد. این فستیوال تابستانی از 7 ژوئن تا 29 همین ماه برگزار می شود. در این فستیوال تمامی مغازه ها و فروشگاه ها حراج های بی ظیر و قیمت های مناسبی را ارائه میدهند و تا صبح باز هستند و شما می توانید به راحتی خرید کنید.

حراج های فصلی در آغاز هرفصل در استانبول برگزار می شود که شما مسافران عزیز تور ترکیه عید فطر 94  می توانید خرید خود را با نرخ های بسیار ارزان انجام دهید. این حراج ها در ابتدای فصلبرگزار می شود و دارای طرفداران زیادی می باشد.

 

10. فروشگاه های مارک های خاص مثل کتون ,  زارا , مانگو و... در زمان های خاصی اجناس خود را حراج می کنند و برای آگاهی از زمان آن بهتر است به سایت خود شرکت ها مراجعه کنید.

امیدواریم که این اطلاعات برای مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 که قصد خرید دارند به اندازه کافی مناسب بوده باشد.

تور ترکیه فستیوال تابستانی استانبول

 

تور ترکیه فستیوال تابستانی استانبول

تور ترکیه فستیوال تابستانی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین زمان خرید در ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , اطلاعاتی درباره ترکیه , همه چیز راجع به ترکیه, غذاهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران میکلا استانبول ترکیه

 تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول در سال 2005 و در بالاترین طبقه مارمارا پرا افتتاح شد و با سرو انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان خود گردید. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند بدانند که این رستوران چهارمین رتبه بین بهترین رستوران های این شهر را به خود اختصاص داده است. آنچه که نظر مهمانان را به خود جلب می کند منوی استثنایی این رستوران است که غذاهای ترکیبی را سرو می کند(ترکیبی از غذای ترکی و اسکاندیناوی).

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94  می توانند در رستوران میکلا لذیذترین غذاها را نوش جان کنند و از منظره فوق العاده این رستوران که نمایی 360 درجه از شهر را مقابل چشمانشان فراهم می آورد نهایت لذت را ببرند. دکوراسیون این رستوران به سبک اسکاندیناوی می باشد و سر آشپز آن اصالتا ترکی فنلاندی می باشد به همین دلیل منوی غذای این رستوران ترکیبی است. در منوی رستوران میکلا پوره لوبیا سفید , پوره بادمجان , بره دودی و.... نیز وجود دارد که می توانید از میل کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران میکلا استانبول ترکیه, رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه , رستوران های ارزان ترکیه , رستوران های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دریاچه اوزون گل ترکیه

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94 جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه عید فطر 94 اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه اوزون گل ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کلیسای سیسترن استانبول

تور ترکیه کلیسای سیسترن

کلیسای سیسترن یا همان قصر سانکن ترکیه استانبول یک کلیسای بسیار بزرگ است که سازه آن 140 در 70 متر می باشد. علاوه بر این هنوز در راهروهای چوبی این کلیسای عظیم چند فوت آب جاری می باشد. کلیسای سیسترن ترکیه استانبول دارای 335 ستون است و سقف آن شبیه همین بنا را در بالا نگه داشته است که منظره فوق العده زیبایی را بوجود اورده که بسیار جلب توجه می کند. به مسافران تور ترکیه تابستان 94 پیشنهاد می کنم که دیدن از کلیسای سیسترن استانبول را از دست ندهند.

تور ترکیه کلیسای سیسترن

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای سیسترن استانبول ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 3 ستاره ایبیس استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس استانبول ترکیه در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس  استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه خرداد 94  پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه خرداد 94 می باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول

 

 

هتل 3 ستاره پورت استانبول

تور ترکیه هتل پورت استانبول

هتل 3 ستاره پورت استانبول در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است که با بندر ینی کاپی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمبز هستند و هرکدام سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون دارند. علاوه بر این هتل پورت استانبول ترکیه دارای یک رستوران اختصاصی نیز می باشد و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان و مسافران سرو می کند. از مزیت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دیدنی های تاریخی آن منطقه ( محله سلطان احمد ) مثل قصر توپکاپی , مسجد کبود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه تابستان 94  می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل پورت استانبول

 

 

هتل 3 ستاره آرت استانبول

تور ترکیه هتل آرت استانبول

هتل 3 ستاره آرت استانبول ترکیه یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است. این هتل متشکل از 140 اتاق می باشد. از مزیت های هتل آرت استانبول این است که پیاده تنها بیست دقیقه با کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر آب گرم , استخر روباز و... اشاره کرد. علاوه براین یک صرافی داخل هتل آرت استانبول قرار دارد. رستوران و سالن غذاخوری ین هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمامانان خود و مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94 می باشد. گردشگران و مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند با اقامت در هتل 3 ستاره آرت استانبول ترکیه از امکانات این هتل بهرمند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل آرت استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دریاچه سالدا ترکیه

تور ترکیه دریاچه سالدا

دریاچه سالدا از بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ترکیه می باشد که گردشگران برای لذت بردن از منظره زیبای آن , برای استفاده از خاصیت آب این دریاچه و یا برای رصد کردن ستاره هاکه در شب می درخشند به این منطقه از ترکیه سفر می کنند. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه ماه رمضان 94 جالب باشد که بدانند این دریاچه یکی از زلال ترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه است. دریاچه سالدا در منطقه یشیلووای استان بوردور واقع شده است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

استان بوردور در شمال آنتالیا قرر دارد و دریاچه های کوچک و بزرگ زیادی را دارا می باشد که بزرگترین آن ها دریاچه بوردور می باشد. دریاچه سالدا دومین دریاچه بزرگ بوردور می باشد که توسط تپه هایی سرسبز و پوشیده از جنگل محاصره شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. اما این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه است زیرا 193 متر عمق دارد.اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه خرداد 94 رابه خود جلب می کند رنگ فیروزه ای آب این دریاچه و ماسه های سفید ساحل آن است. سفیدی ماسه ها به دلیل منیزیم فراوان آب دریاچه است که این منیزیم به همراه خاک رس ساحل دریاچه نقش مهمی را در رفع بیماری های پوستی مانند آکنه ایفا می کنند.

تور ترکیه دریاچه سالدا

از دیگر جاذبه های این دریاچه پوشش گیاهی آن می باشد که باعث شده جانورانی مانند اردک وحشی , روباه , گراز وحشی , خرگوش و... در این منطقه زندگی کنند. بی نظیر ترین منظره ای که در این منطقه می توانید مشاهده کنید آسمان پرستاره آن هنگام شب است که هر سال ستاره شناسان و زیادی را به طرف خود جذب می کند. مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 می توانند با رفتن به دریاچه سالدا یک منطقه رویایی و زیبا را مقابل چشمان خود ببینند و لذت ببرند. گفته می شود که ساختار سنگ های دریاچه سالدا بسیار شبیه ساختار سنگ های کره مریخ است می باشد. اما آنچه که تاسف بار است عقب نشینی آب 3-4 متری این دریاچه طی 20 سال گذشته بوده که این روند همچنان ادامه دارد. شاید به همین دلیل است که این منطقه در زمره مناطق طبیعی حفاظت شده قرار گرفته است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه سالدا ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دریاچه وان ترکیه

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94 فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه تابستان 94  حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

تور ترکیه دریاچه وان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که دارای 1.2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. این هتل دارای خانه های ییلاقی و اتاق های راحتی با تمام امکانات رفاهی می باشد. مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94 که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب و با اقامت در آن به راحتی استراحت کنند و لذت ببرند.

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

این هتل واقع در زمینی به مساحت 421 هزار کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , زمین تنیس , پینگ پنگ , سالن بیلیارد , قایق رانی با کانو و... اشاره کرد. علاوه بر این در هتل پاین بی هالیدی برنامه چادر زدن شبانه هم بر پا می شود که موجب افزایش جلب رضایت مسافران تور ترکیه خرداد 94 که در این هتل اقامت دارند شده است.

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

آبشارهای دودن در آنتالیا،  گروهی از آبشارهایی است که در 28 کیلومتری جاده قدیم آنتالیا - بوردور واقع شده است. این آبشارها از رودخانه  دودن که یکی از بزرگترین رودخانه ها در جنوب آنتالیا می باشد شکل گرفته است (در 12 کیلومتری شمال شرق آنتالیا) . آب های این آبشارها از صخره های دودن به پایین می ریزد و مستقیما وارد دریای مدیترانه می شود.  به وجود آمدن این آبشارها منظره تماشایی را برای گردشگران تور ترکیه فروردین 94 در این فصل به نمایش می گذارد .

این آبشار زیبای تور ترکیه 94 یکی از تفریحات آنتالیاست که هر ساله افراد زیادی برای گردشگری از آن استقبال می کنند.

آبشار دودن از دو چشمه جوشان بنام پینارباشی(Pinarbasi)  در منطقه کیرک گوزلر(Kirkgozler)  در 40 کیلومتری آن سرچشمه می گیرد. آب این دو چشمه پس از طی کردن مسیری کوتاه یکی شده و رود دودن را ایجاد می کند.  آبشار دودن تور ترکیه 94 پس از طی مسیری 14 کیلومتری از زیرزمین در گودالی بنام وارساک(Varsak)  در روی زمین جاری شده و پس از طی کردن یک جریان کوتاه دوباره در طرف دیگر گودال در اعماق زمین فرو می‌رود. آبی که در گودال وارساک به زمین می‌رود پس از طی 2 کیلومتر در آبریز آبشار بیرون آمده و آبشار زیبای دودن را ایجاد می کند. آبی که از زمین بیرون می‌آید حداقل 10 متر مکعب در ثانیه می باشد و حداکثر آب پس از سر ریز از بالای آبشار و جاری شدن روی زمین 15 الی 16 متر مکعب در ثانیه است. در نهایت این آب پس از عبور از آنتالیا بعد از طی 9 کیلومتر وارد دریای مدیترانه می‌شود در تور ترکیه فروردین 94 تماشای این آبشار زیبا را از دست ندهید

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

آکوالند آنتالیا در یکی از نواحی ساحلی ساخته شده که زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. این مجموعه یکی از محبوبترین مراکز آبی تفریحی تور ترکیه 94 میباشد. این منطقه شامل سرسره های آبی و استخرهای عظیمی است که تمام گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن ها استفاده کنند. در هنگام اجرای موسیقی زنده در این مکان، صفای محیط دو چندان می شود. همچنین می توانید شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 نیز یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید.

قابل ذکراست که در صورت تمایل شما گردشگران تور ترکیه 94 میتوانید در زمان خاص در برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا حضور پیدا کنید، این دلفین های جذاب و سرگرم کننده لحظات زیبایی را برای شما میهمانان تور ترکیه فروردین 94 به یادگار خواهند گذاشت.

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آکوالند در آنتالیا، ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه

Capacity Shopping Mall

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه هفتمین مرکز خرید پر طرفدار تور ترکیه 94 می باشد  که در سال 2006 تاسیس شده است و  صد و هشتاد فروشگاه دارد که از فرودگاه بین المللی آتا تورک با فاصله 10 دقیقه به مجموعه مغازه ها و فروشگاهها و کافه رستورانها به راحتی شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 میتوانید دسترسی داشته باشید و نیازها و مایحتاج خود را در تور ترکیه عید 94 تهیه کنید. این فروشگاه به دلیل وسیع بودن و بزرگ بودن و حجم خیلی زیاد بازدیدکنندگان به این نام معروف شده است. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در نوع خود می باشد. در این فروشگاه بزرگ برخی از مارکها و برندهای معروف نیز وجود دارند که علاقه مندان خاص خود را دارد و کافه ها و رستورانهای فروشگاه غذاهای متنوع و لذیذی برای بازدید کنندگان تور ترکیه 94 دارد و مهیا کرده است.

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه

olivium

دسترسی به مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه برای شما میهمانان تور ترکیه 94 تقریبا راحت می باشد که با تراموا منطقه زیتون بونو را طی می کنید در ایستگاه آکا شمس الدین باید پیاده شوید و از یک سری مغازه که نسبتا خوب هستند عبور می کنید و به مرکز خرید می رسید این مرکز خرید تمام امکانات  را در چند طبقه در اختیار خریداران و گردشگران تور ترکیه فروردین 94 گذاشته است و هر هفته در روز سه شنبه اجناس فروشگاه حراج زده می شود که به زبان ترکها ایندریم می شود یعنی هر مرکز خرید و مغازه ای پوشاک و وسایل خود را نسبت به روزهای دیگر ارزانتر برای فروش عرضه کرده است که گردشگران تور ترکیه عید 94 نیز می توانند از این روز برای خرید ارزان تر استفاده نمایند

 

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

javaher

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر قرار گرفته است و بیشتر هتلهای مناسب و خوب هم در این منطقه قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید شما گردشگران تور ترکیه 94 می توانید هر وسیله نقلیه که مقصدش میدان تکسیم می باشد را سوار شوید. کرایه تاکسی نرخ بالایی دارد و اکثرا سوار اتوبوس و مترو و تراموا می شوند و قیمت کرایه برای هر نفر تقریبا 76 لیر می باشد که به صورت مکانیزه کرایه دریافت می شود . این مرکز خرید تور ترکیه فروردین 94 چهارمین مرکز خرید استانبول ترکیه می باشد که از مطرح ترین مراکز خرید در میان کشورهای بین المللی و اروپایی می باشد این مرکز خرید دارای 10 طبقه می باشد و دارای معماری خاص , راهروهای زیبا , سیستم تهویه مطبوع و روشنایی و داشتن امنیت زیاد , محیطی بسیار تمییز و پاکیزه که مسافران و گردشگران تور ترکیه 94 را جذب خود کرده است. مرکز خرید جواهر بهترین فیلم های سینمایی اکران در دنیا رو به نمایش می گذارد . در رستوران خود انوع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 خود می باشد . زمین و پارک بازی ویژه کودکان عزیز مهیا کرده است که در میان فروشگاه ها رتبه نخست را برای خود بدست آورده است. در این مرکز خرید مایحتاج خود را می توانید تهیه کنید و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای معروف هم در این فروشگاه شعبه دارند. مرکز خرید جواهر دارای 10 سینما و 12 کافه و 34 رستوران دارد و آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه عید 94 خود می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه, بازارهای ترکیه , مراکز خرید ترکیه , پاساژهای ترکیه , بازارهای خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه 94 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول تور ترکیه فروردین 94  و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تورترکیه از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه

 هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه

هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه دارای امکاناتی از قبیل اتاق های خانوادگی, ماهیگیری , کرایه ماشین برای میهمانان تورترکیه می باشد.و به شما میهمانان تور ترکیه فروردین 94 این امکان را می دهد که بتوانید ماهیگیری را تجربه کنید.  رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 خود پذیرایی می کند و مورد استقبال میهمانان نیز شده است . طراحی و چیدمان هتل زیبا و دلنشین می باشد و محیطی آرام را برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا کرده اند.

 

هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه

هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه
هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه دارای امکاناتی از قبیل اتاق و امکانات برای معلولین تور ترکیه فروردین 94 دارا است .و به میدان تقسیم و خیابان استقلال نزدیک می باشد. شما می توانید برنامه سفر خود را از هتل دریافت کنید. هتل نزدیک به مترو و ایستگاه اتوبوس می باشد و به راحتی می توانید به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دسترسی داشته باشید . منطقه اداری استانبول در نزدیکی استانبول قرار دارد. هتل برای مسافران و میهمانان محترم معلول تور ترکیه عید 94 نیز امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان هم از اقامت و سفر خود لذت ببرند. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته باشید . رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد.

هتل تور کوش آداسی ترکیه


هتل تور کوش آداسی تور ترکیه عید 94 دارای امکاناتی از قبیل کاریوکی,استخر روباز,پینگ پنگ ,بازی دارت می باشد که این هتل چهل و چهار اتاقه برنامه گردشی خوبی را به مسافران تور ترکیه فروردین 94 خود ارائه می دهد.

هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه

هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه


هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه دارای امکاناتی  استخر روباز , قايقراني با کانو می باشد و همچنین مسافران تور ترکیه فروردین 94 می توانند برنامه گردش خود را از هتل تهیه کنید. در استخر هتل می توانید بعد از گردش و تفریح به استراحت بپردازید . هتل خدمات خشکشویی و اتوشویی هم فراهم کرده است که مسافران و میهمانان عزیز تور ترکیه عید 94 می توانند در طول اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند . اتاقها دارای تهویه مطبوع هستند و به سبکی ساده و زیبا طراحی و چیدمان شده است. رستوران هتل برای میهمانان و مسافران تور ترکیه 94 خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.  

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آدورا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل آدورا استانبول ترکیه

هتل آدورا استانبول ترکیه در مرکز شهر زیبای استانبول قرار گرفته است. هتل آدورا استانبول ترکیه با مرکز گردشگری استانبول تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آدورا استانبول ترکیه در مجموع دارای پانزده اتاق تمییز و زیبا می باشد اتاق های هتل آدورا استانبول ترکیهمجهز به اینترنت وایرلس است. همچنین به ایستگاه تراموا خیلی نزدیک می باشد. بازار بزرگ و دیدنی استانبول و مسجد ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی هم به  هتل آدورا استانبول ترکیه نزدیک می باشد. هتل مجهز به اتاق کنفرانس می باشد که مسافران تور ترکیهمی توانند از این سالن کنفراس استفاده نمایند. هتل برای مسافرانش همراه داشتن حیوانات خانگی را بدون مشکل می داند. هتل آدورا استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , خشکشویی و لباسشویی و اتو کشی برای خود دارد که مسافران تور ترکیه می توانند در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند.ترانسفر ویژه فرودگاه , اتومبیل کرایه , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , صرافی که بتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

هتل آدورا استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آرسیما استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما ترکیه در منطقه زیبای شیشلی واقع شده است.هتل آرسیما ترکیه تمییز و مرتب می باشد و برای اقامت مسافران تور ترکیه بسیار مناسب می باشد. پذیرش و سرویس هتل شبانه روزی می باشد. هتل آرسیما ترکیه دارای یک صرافی می باشد که مسافران تور ترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند. در هتل آرسیما استانبول ترکیه مرکز ماساژ درمانی بسیار حرفه ای وجود دارد که مسافران عزیز از این مرکز می توانند استفاده کنند. اتاقهای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. امکانات هتل شامل » رستوران یا انواع غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , سیستم گرمایشی , خشکشویی و اتوشویی , سرویس صبحانه برای اتاق , حمام سنتی ترکی و حمام سنتی , سونا و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران عزیز تدارک دیده شده است.

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرسیما استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آزیاده استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل آزیاده استانبول ترکیه

هتل آزیاده استانبول ترکیه در نزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است. هتل آزیاده استانبول ترکیه دارای 106 اتاق تمییز و مرتب می باشد که از طراحی خاصی برخوردار می باشند. بازار بزرگ یا گرند بازار در یک km  این هتل می باشد که مسافران تور ترکیه می توانند به راحتی از این بازار دیدن نمایند. فرودگاه بزرگ آتاتورک در 15 km هتل آزیاده استانبول ترکیه واقع شده است.  هتل به اینترنت رایگان نیز مجهز می باشد.هتل آزیاده استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند » رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه که برای مسافران تور ترکیه تدارک دیده شده است. سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , باشگاه بدنسازی و سالن ماساژ و اسپا , حمام سنتی و ترکی و حمام بخار , جکوزی , صرافی که مسافران عزیز می توانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند , همچنین مسافران عزیز این امکان را دارند که صبحانه را در اتاقشان میل نمایند.

هتل آزیاده استانبول ترکیه

 

هتل آزیاده استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزیاده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آسپن استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه و در منطقه زیبای لاللی قرار گرفته است. هتل آسپن استانبول ترکیه دارای 63 اتاق زیبا و مرتب می باشد. هتل آسپن استانبول ترکیه در یک km هتل واقع شده است. هتل جکوزی زیبایی در پشت بام دارد که می توانید از منظره هتل استفاده نمایید. همچنین مجهز به اینترنت وایرلس رایگان است. فرودگاه بزرگ آتاتورک 17 km هتل قرار دارد. تا ایستگاه تراموا لاللی فقط  سه دقیقه فاصله دارد و با ایستگاه مترو  10 دقیقه فاصله دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد به هتل بسیار نزدیک می باشد. هتل برای بچه های زیر شش سال مسافران تور ترکیه که نیاز به تخت اضافی دارند و بچه های زیر دو سال که از تخت کودک استفاده می کنند رایگان است . هتل آسپن استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای لذیذ , سرویس شبانه روزی , آرایشگاه هم مخصوص بانوان و هم آقایون , اتاق ویژه ماساژ ,حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه , لابی زیبا , اتاق همراه تلویزیون که دارای شبکه های ماهواره ای می باشد که برای اقامت مسافران تور ترکیه بسیار مناسب می باشد.

 هتل آسپن استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آستین استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آستین استانبول ترکیه

هتل آستین استانبول ترکیه نزدیک دریای مرمره و مرکز شهر زیبای استانبول ساخته شده است. هتل آستین استانبول ترکیه تا مسجد ایاصوفیا فاصله ای کمتر از 10 دقیقه دارد و در فاصله 18 km فرودگاه بزرگ آتاتورک واقع شده است. هتل آستین استانبول ترکیه در منطقه قدیمی و زیبای سلطان احمد قرار گرفته است و 2 km با باشگاه سوارکاری استانبول فاصله دارد. در هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. هتل آستین استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و خوشمزه , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کپی و فکس , مجهز به سیستم گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشند, اتومبیل برای کرایه , صرافی برای مبادلات ارزی در کمترین زمان و اینترنت و دیگر امکانات که اقامتی به یادماندنی برای مسافران تور ترکیه فراهم شده اند.

هتل آستین استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستین استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آک گون استانبول ترکیه  پنج ستاره


هتل آک گون استانبول ترکیه

هتل آک گون استانبول ترکیه در منطقه زیبا و قدیمی توپکاپی ساخته شده است. هتل آک گون استانبول ترکیه تا فرودگاه آتاتورک استانبول 10 km  فاصله دارد. هتل آک گون استانبول ترکیه دارای 276 اتاق مرتب و تمییز با طراحی و چیدمانی متفاوت می باشد که مسافران تور ترکیه این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند . جاذبه های گردشگری استانبول مانند موزه توپکاپی و مسجد کبود با هتل فقط 2 km فاصله دارد.هتل آک گون استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , حمام سنتی ترکی و بخار , سونا و جکوزی , خدمات نگهداری از اطفال , اینترنت وایرلس , آرایشگاه , خشکشویی و لباسشویی که مسافران عزیز در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند, صرافی برای مبادلات ارزی , کافی شاپ , اتومبیل برای کرایه برای گردش مسافران , لاندری , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی و دیگر امکاناتی که برای گردشگران تور ترکیهتدارک دیده است.

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد